Hemma igen!

Nu har jag bloggat på Wordpress ett bra tag men det har aldrig känts riktigt hundra. Ett litet tag i början kändes det bra, men jag märkte väldigt snabbt att man var tvungen att ha ett premium-medlemskap (alltså betala) för att kunna nyttja de funktionerna som man ville. Bloggningen har legat på is ett bra tag, kanske nåt inlägg eller två i månaden har dykt upp. Jag har helt enkelt inte orkat. Har haft viljan, men inte orken att hoppa runt från sida till sida för att kunna publicera saker som man ska.

Nu har jag tänkt försöka mig på blogg.se igen. Funkar det inte den här gången så får jag väl sluta helt enkelt. Jag får blogga på mina facebookuppdateringar istället, haha. Näe, skämt åsido. Det finns väl många portaler man kan välja på, men tror jag har provat de flesta redan. Inte bloggat på dem, men blivit medlem och kollat hur allting går till och så vidare.

Ny design ska upp här nu till att börja med och sen kör vi igång. Det har i alla fall hänt massor på de månaderna jag har varit lite "off" så får väl försöka bryta ner det i mindre bitar, ett inlägg i taget, så ni hänger med. Vet inte var jag ska börja ens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback