Stalltjejer

Min syster har fått världens ryck och har börjat rida. Två gånger i veckan är hon ute och låter mig slita med henne. Det går faktiskt rätt bra och är lite imponerad över att hon vågar göra massa saker som jag säger till henne, trots att hon inte ridit på flera år, och senast det var seriöst så var det på Obbe sommaren 2007 innan han blev dålig.

Imorrn har jag fått låna Arom utav Frida, vilket är supersnällt, så då ska vi rida ut. Istället för att slita så roar vi oss istället. Men det passar både Lady och Arom superbra, för Arom skulle få sig ett riktigt dressyrpass idag och Emma, min medryttare, tränar för en av områdets hårdaste tränare så Lady kommer nog vara rätt sliten imorgon.

Therese på Lady.

Observera att det är inte tillåtet att använda mina bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback