Gott med gräs

Lady var inte sen på att förstå att hon skulle få äta gräs när vi gick mot kullen..


.. hon spetsade öronen och ökade på stegen. Såå gott med gräs!

 


Idag blev det några minuters gräsätande. Jag har insett att man kanske ska börja lite smått med det nu snart eftersom det är betesdags om lite drygt 5 veckor ungefär. Eller nåt. Typ! Idag blev det 5-10 minuter med massor med gräs och sen fick hon gå in och äta sin middag och jag åkte hem.

Lady fick lördagsgodis i form av gräs, och några kvistar, och jag har fått lördagsgodis i form av chips och godis. På riktigt humör för det idag, så nu ska det snart bli några avsnitt av Once Upon a Time som jag ligger efter med, och en massa gott att tugga på! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback