Nu kan man visionera igen

Helgen har varit lugn. Har varit väldigt orkeslös så det har inte blivit så mycket gjort.
Idag har jag varit med pappa på sjukhuset på dagen och sen blev det lite mat efteråt i Vargön. Nu är jag hur trött som helst för förmiddagen innebar inte så mycket sömn som jag hade hoppats på.

De kom nämligen hit i morses och började gräva igen det stora hålet på min uteplats. Så nu är hålet helt fyllt och de har även fått tillbaka plattorna samt satt upp staketet till ena grannen. Mot grannen på andra sidan så är det fortfarande ett hål som de måste fylla igen, det gör de väl troligtvis imorgon om det inte är för dåligt väder.

Men jag blev glad när jag kom hem, för nu ser man ljuset i tunneln liksom. Man kan se utemöblerna framför sig och fina krukor med fina planteringar i.

Nu längtar jag till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback