Planering

Idag är jag ruttet seg. Helt otroligt. Och inatt har det varit -9 grader, vad är det frågan om? Har dubbla vantar på jobbet men blev kall om fingrarna. Man börjar ju fundera hur det står till med världen egentligen.
Något som jag däremot tycker är skönt är när jag kan klämma in 7 timmars arbete på onsdagar på ungefär 3,5 timme istället. Så gott kan jag ha det denna månaden ut med, så jag får passa på att njuta ordentligt nu.

Planerna för dagen är att städa. Imorrn vankas det lite fest, vi ska introducera Therese för Lipz, haha. Jag på Lipz 18... de små barnen kommer ju bli rädda, haha...
Jag har inte kommit igång med städandet än.. tänkte jag skulle fixa mig en hamburgare eller två först. Om två timmar ska jag tvätta bort min tvätt med, ska också bli skönt. Sen borde jag verkligen gå iväg till systemet idag med, men de har ju öppet imorgon så tar det nog då medan alla andra sitter på sina jobb.

I Strömstad är det visst kaos vid systembolagen idag, och framförallt nu på eftermiddagen, eftersom de har stängt imorgon. Gott att inte bo där uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback