Underbar helg

Jag har haft en helt underbart lugn helg. Var ledig i fredags, jobbade i lördags och sen var det påskmiddag hos kusinen på eftermiddagen, och det blev även lite spel och tjöt på det. Lugnt och skönt som det ska vara. Sen har jag varit ledig söndag och måndag, och det har varit hur skönt som helst. Nu får man ju däremot lite ångest över att man ska jobba imorgon igen men det är bara att bita tag i det sura äpplet och se nöjd ut.

I övrigt så har jag fått iväg 2 jobbansökningar som jag hoppas ska ge resultat. I alla fall nån av dem kan man ju tycka! Men det får jag väl höra mer om i veckan i så fall antar jag. Har även skickat iväg 3 mail idag om en sak som jag måste ta tag i så snabbt som möjligt. Har dragit ut på det bra länge, för jag orkar inte veta av det, men det är väl lika bra att få det överstökat så man blir av med det.

Sen hoppas jag på att få ett svar från läkaren angående sänkan jag tog när jag var där 30e mars. De här pillrena som jag har fått har inte hjälpt så mycket. Jag känner att de hjälper ungefär som en Ipren, alltså bara för stunden, men problemen kvarstår. Sen fick jag ju dock 100 tabletter och har inte ätit en tredjedel av dem ens, men man ska väl fortfarande känna någon skillnad?

Nåja... nu ska jag ta en dusch och tagga för jobb inatt igen. Tror dammsugaren ska få åka fram också. Om jag orkar. Så troligtvis inte, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback