Idioti

Dagens idioti - bära 116 tidningar på armen i ett gångområde. Istället för att gå två gånger och dela upp dessa tidningar så tog jag allihopa på en gång. Det brukar gå bra så därför gjorde jag så, men jag tänkte ju inte på att tidningarna var tjockare idag än vad de brukar vara. Pucko är bara förnamnet.
Det som var bra var att jag slapp köra två pass, eftersom jag fick Vänersborgaren på samma distrikt som jag kör morgontidningarna, så det är nästan värt det.
 
I kombination med detta och att jag igår rensade ur min box i stallet och fixade in ny torv, och grejade med annat så har jag så ont i armarna och ryggen att jag tror jag ska dö.  Kan knappt röra mig, än mindre lyfta någonting. Jag hader seriöst behövt en rejäl massage. Den välbehövliga vilan min kropp fått i sommar nu sabbade jag på två dagar.
 
Har i alla fall varit duktig och handlat lite mat innan tvättstugan nu. Kom inte upp ur sängen förrän långt efter 14, försökte verkligen redan vid 12-tiden när klockan ringde men det gick bara inte. Inte på grund av ryggen utan för att jag var så satans trött.
 
Börjar bli hungrig men är inte det minsta sugen på att ställa mig och laga mat. Fast lite korv med bröd går ju superfort... tur jag köpte det idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback