Göteborg Horse Show!

Idag bär det av ner till Scandinavium och Göteborg Horse Show - årets största fest för hästfolk! Som hästmänniska kan man ju bara inte missa det här!

Ska bara byta om och sen ska vi åka. Jag är dock riktigt, riktigt trött eftersom jag inte somnade förrän vid halv elva igår, trots att jag låg i sängen redan klockan åtta! Får se hur det går idag, men bara man kommer fram så brukar det gå bra! Har inte tid att vara trött där nere, haha!

På hemvägen blir det ett stopp på Ikea också, och om det finns tid ska jag in på MediaMarkt en snabbis också och köpa en skrivare. Min tar ju inte bläckpatronerna längre, och det blir billigare att köpa en ny än att lämna in på reparation. Vilket samhälle vi lever i idag egentligen - bara hivar produkter som går att laga för att spara pengar. Det löjligaste är nog ändå priserna på reparationerna.

Nej, måste byta om nu! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback