Lugnaste dagen på länge

Idag är en sån där dag då det inte kommer hända speciellt mycket. Typ ingenting alls fakitkskt. Jag är helt utkörd efter gårdagen i Göteborg. Först jobb på natten, sen utan sömn ner till Göteborg för många timmar i Scandinavium och hästmässan, för att åka vidare till MediaMarkt och IKEA på hemvägen. Var hemma i Vargön ganska exakt kl. 20 på kvällen, sen hemma hos mig vid 21. Jag tror jag somnade så fort jag la mig i sängen faktiskt, har inget minne av att jag ens hann lägga huvudet på kudden.

Så idag blir det lugnt. Även om jag efter jobbet har sovit 7 timmar, med undantag av att Izza väckt mig nån gång, så är jag hur seg som helst och jättetrött verkligen. Så ska ut till Lady och mocka nu och sen åka till Överby och handla massa god mat. Där tar min aktivitet slut typ, så mycket orkar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback