The Sims

Just nu sitter jag och leker med datorn. Försöker installera The Sims 2... herregud vilken tid det tar! Och vad många skivbyten det är hela tiden! Hade jag glömt att det var! I den här takten hinner jag nog tappa spelsuget innan det är färdigt, haha! Som tur är så är jag inne på sista expansionsskivan som jag har nu. Borde definitivt försöka få tag på fler, för det är ett par stycken som jag inte har. Däremot så finns det så mycket saker att göra på de expansionerna jag redan har, som jag aldrig hinner med att göra. Men fler expansioner ger mer saker och mer möjligheter.

Hade en supermysig dag igår. Lite störande att allting jag gör alltid ska dra ut på tiden så himla mycket. Jag kan inte riktigt förstå varför... men så är det bara. Var inte i Uddevalla förrän närmare fem-tiden, då skulle jag varit där i över en timme enligt mina beräkningar. Men så blev det ju inte. Men det blev bra i alla fall. Jag trivs som fisken i vattnet!

Nu ska jag återgå till installerandet! ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback