Halt häst igen

Det blev ingen ridning idag heller. Så sjukt typiskt eftersom det var helt underbart väder ute. När jag tog in henne tyckte jag hon gick lite ojämnt så kände på benen om hon var varm. Och mycket riktigt så var hon varm och svullen i en kota, och efter att ha sprungit med henne på gårdsplan och inne i stallgången så konstaterade jag och Susanne att hon markerade lite.

Så nu får det nog bli vila ett par dagar, lite promenader i ridhuset kanske, och så får vi väl se om det släpper så jag slipper åka iväg med henne. Inte så kul eftersom man inte hunnit lastträna henne riktigt än. Transporten kommer ju aldrig iväg till stallet, den blir ju bara utlånad till allt och alla hela tiden. Men förhoppningsvis är det bara en vrickning som hon gjorde i förrgår, inte så konstigt eftersom det är så knaggligt i hagen nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback