Hurtig som håller igång

Sjuukt trött idag!
Är uppe och tvättar, hittade en massa tvätt som är gott att bli av med medan det fanns tid. Så fort tvätten är klar ska jag ta en powernap på maximalt två timmar. Det kommer jag behöva för att orka med kvällen sen tror jag, speciellt med tanke på att jag inte sov nånting innan jobbet...

Medan maskinerna går så ska jag nu ta fram dammsugaren, bädda rent i sängen samt diska lite disk.. men det är ju rätt lugnt känner jag så tar det lite lugnt nu. Dock blir jag trött så fort jag sätter mig, så kanske är bättre att hålla igång. Har en del skit att bära ner i förrådet också. Förstår inte hur jag lyckas ibland alltså...


Hittade en bild på Izza när hon var 12 veckor - så liten och bedårande söt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback