Sprallemaja

Jag har fått höra att min häst är tokig. Helt överdrivet pigg. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den hästen, för just nu verkar det ju inte som om det hjälper att man ride och aktiverar henne ens. Hon har varit helt tokig sen julhelgen, och det verkar bara bli värre för varje dag som går. Hon har för visso fått på sig ett lite kallare täcke eftersom de andra hästarna har dragit upp ett stort jävla hål i hennes 100 g täcke, så det kanske är en bidragande faktor, men hon ska ju fortfarande inte bli sjövild för det.

På fredag är jag ledig, så då tror jag att både torsdag och fredag får innebära riktiga långturer ute, eller minst en av dagarna i alla fall. Den längsta vi har på upp emot två till två och en halv timme. Skog och terräng, köpcenter, golfbana, vatten vid kanalen och en hel del galopp... Det borde ju suga ut lite energi ur kroppen på henne tycker jag!!

Nu ska jag göra mig iordning lite snabbt och åka ut till Överby. Kom aldrig iväg dit häromdagen när jag sa att jag skulle det. Vet inte riktigt vad som kom ivägen om jag ska vara helt ärlig heller! Men idag måste tröjan lämnas tillbaka så får ta tag i det där nu!

Bio igår var förrästen mycket trevligt! Sherlock Holmes är bra verkligen! God mat också, även om det inte blev riktigt som planerat, men det är lätt att komma på vad det är för dag i efterhand. Allt hade typ stängt, haha.

Kommentarer
Anonym har skrivit:

dejt? :P

2012-01-03 @ 09:30:13
Tina har skrivit:

Vem är det som undrar?

2012-01-06 @ 16:40:59
Zandra har skrivit:

Hade fyllt i faktiskt..men måste fallit bort :/

2012-01-06 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback