Dille på blommor

Idag blev det en tur till Uddevalla och Torp med mamma. Hon skulle hitta en present till pappa som fyller år imorgon. Jag har redan min present klar sen en vecka tillbaka och lite till. Han fyller inga jämna eller så, men det är fortfarande kul att ge och få ändå! Jag älskar att köpa saker, slå in det, och ge bort det.
 
Pappas present
 
På Torp var det massor med folk. Rean är ju i full gång och det var garanterat många semesterfirare som letat sig in till köpcentrat när vädret inte höll för strandhäng riktigt.
 
Jag var mest med som sällskap idag, spar mitt shoppande till Gekås i Ullared om två veckor (exakt!!) istället. Dock letade jag mig in i en inredningsbutik ändå, för jag kunde helt enkelt inte motstå det, och där hittade jag ljus som var nedsatta till halva priset och rostoppar att dekorera med. Jag kunde direkt se det framför mig hemma så det var ju bara att slå till, och det blev superbra! Får väl akta så jag inte sätter eld på rosorna bara, haha...
 
Fastnat riktigt ordentligt för blommor just nu, speciellt orkidéer och rosor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback