Finbesök

Tidigare idag åkte jag och hämtade Linus i Vargön. Vi skulle prova nån dag eller två för att se om det skulle fungera att ha honom här om två veckor när mina föräldrar och syster åker till farmor i Haparanda. Linus behöver lite sällskap på dagarna så det hade inte fungerat att lämna kvar honom i huset och bara ha någon som åkte dit och gav honom mat.
Mulle får vara kvar där. Han är ändå rätt osocial och är bara inne för att äta oftast så för hans del spelar det ingen roll. Han räcker det att åka dit och mata två eller tre gånger om dagen så blir det ingen skillnad för honom ändå.
 
 
Linus har hittat sin plats här i lägenheten - min säng. Han ligger där på kanten sen ett par timmar tillbaka nu. Har hoppat ner lite då och då för att äta lite eller bara kolla läget en snabbis men sen är han tillbaka igen.
Det fungerar väldigt bra med katterna så Linus får nog åka hem imorgon igen. Han retar sig lite på att det är en etta han är i istället för ett helt hus så det är onödigt att ha honom här mer än vad som behövs. Hade jag orkar köra tillbaka honom redan nu under kvällen hade jag självklart gjort det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback