Impulser är bäst?

Igår blev det en sväng till Ikea.
På min inköpslista stod bland annat ett madrasskydd och lite andra småsaker. Madrasskyddet kostade 499 kr (!!), rena rånet egentligen. Fanns ju självklart en billigare variant med, men den var så tunn så det var löjligt. Hade nästan lika gärna kunnat linda in sängen med hushållspapper istället, effekten hade varit densamma.
 
På tygavdelningen föll jag för ett tyg som jag tyckte var himla fint. De hade satt upp det på en vägg på övervåningen, där jag först såg det, och jag tyckte det var hur fint som helst. Så jag typ impulsköpte drygt 5 meter av tyget och ska sy ett par gardiner utav det. Om jag inte klantar mig, och kommer ihåg nånting från högstadiet, så blir det tyg över och då får det bli ett par kuddar av det också.
 
Fint tyg som ska bli gardiner och ev. kuddar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback