Inställt ballongbus

Idag fyller min pappa år, hurra hurra! Grattis! ♥
 
Hade planerat att åka dit inatt och sätta upp ballonger på hela trappan, men min syster sabbade hela min plan genom att inte göra som hon skulle, så det blev ingenting. Får spara ballongerna till något annat tillfälle, typ som när jag själv fyller år, haha.
 
 
Nu ska jag strax leta mig ner till markplan här för att sälja en lampa som jag hittat under min säng. Vet inte när eller var jag köpte den, men kommer nog inte sätta upp den eftersom jag ska köpa en takfläkt rätt snart. I alla fall som det är tänkt, men får väl se hur det blir. Lika bra att göra sig av med den som ligger när det finns någon som är villig att köpa den!
 
Senare blir det en snabb sväng förbi i stallet innan det blir en tripp till Vargön. Verkar som om det ska bli grillat till middag, och glass med jordgubbar till efterrätt. Mums!
(Note to self: Glöm inte köpa trisslotter!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback