Segare än kola

I maj longerade jag Lady, och hon höll på att slita loss mina fingrar från handen när hon inte ville vara med på det. I slutet av juni så märkte jag att svullnaden började gå ner i fingret, det som hon skadade värst. Idag däremot har fingret helt plötsligt svullnat upp igen, är stelt och gör ont. Vad fan?? Hela dig nån gång!
 
Jag är helt sjukt seg idag. Som vanligt på onsdagar. Ställde klockan på 14 idag men vaknade inte förrän efter 16. Måste seriöst hitta en bättre signal som jag hör när jag sover för kan inte hålla på att sova bort dagarna hela tiden.
 
Nu borde jag ta och diska, har hur mycket disk som helst, men jag orkar verkligen inte. Imorrn! Det får bli en film nu istället och kanske blir jag ännu tröttare så jag somnar igen.
 
Skadade fingrar 18e maj
Det röda fingret svullnade upp efteråt och gör ont än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback