Underbara sommardag!

Vilken underbar dag!
I förmiddags åkte jag till mamma och pappa och har varit där hela dagen. Har solat, fått en del färg tycker jag nog, och till och med badat i poolen en liten stund! (Jag satt och tänkte något intressant efteråt - hur kommer det sig att man inte glömmer av hur man gör när simmar när man gör det så sällan??)
Efter en solpaus på typ en timme sen eller något så gick jag ut i solen igen, och somnade nog en liten stund. En kort powernap och sen lite mat i magen på det innan hemfärd, sjukt nice.
 
Nu är jag supertrött verkligen så ska lägga mig och sova. Imorgon har jag tvättstugan på morgonen, det suger ju något helt otroligt får jag lov att säga. Men det är bara att ta sig upp antar jag. Har massvis med hästprylar som behöver tvättas. Lite synd att jag inte har fått med mig allt ifrån stallet bara, men får tvätta det som finns och ta resten nästa gång.
 
Sen blir det en rätt lugn dag i övrigt. Ska ner på stan och lämna tillbaka en film, köpa linser och leta mig in till biblioteket för att hämta en bok. På kvällen blir det spelkväll uppe hos kusinen så det blir kalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback