Full fräs

Idag efter jobbet var jag ute i stallet för att kolla till hästarna och ge dem lite morötter som höll på att bli dåliga. Har haft dem i bilen hur länge som helst. Imorrn på morgonen ska jag handla, då jag hoppas det är lugnt i affärerna, så får köpa mer morötter då. Idag kände jag bara att det skulle vara värdelöst att ens försöka ta sig till affären.
 
Såg redan när jag kom till hagen med bilen att de hade svansarna i vädret, så förstod ju direkt att de inte var lugna och trötta, utan raka motsatsen. Ropade på hästarna och de reagerade. Kom rusandes så fort de kunde, men stannade inte utan fortsatte springa. Sen tvärvände de och for tillbaka samma väg de kom ifrån snabbt som tusan, innan de gjorde samma sak igen. Sen stannade de. Låångt bort från mig, så jag fick naturligtvis gå till dem för att bli av med mina morötter. Inte riktigt så jag hade planerat det, men de stod i alla fall längs staketet så jag kunde gå på vägen istället för i hagen, haha.
 
Lady idag - "Du kan inte ta mig, na na na na naa naaaa!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback