Lugnt igen, äntligen

Arbetsveckan är över. Så himla skönt.
Sista dagen på Skatteverket är gjord. Om det kommer in mycket deklarationer under sommaren nu så blir det kanske en veckas arbete i augusti också. Men får ta det som det kommer. Jag är just nu bara så glad att jag har "normal" tid igen. Jag behöver semester, det är ett faktum. Min kropp behöver sova på natten. Som tur är så har jag bara två veckor att jobba med tidningen nu innan jag faktiskt har tre veckor semester - och som jag längtar efter det!

Idag har jag bara varit hemma. Fixat och städat lite, och nu har tvättmaskinerna rullat ett par timmar. När all tvätt är klar, räknar på om cirka två timmar, så ska jag ta en dusch om jag orkar och sen hitta någon film att titta på, Jag har ingen energi idag och ingen lust till att vara speciellt aktiv alls.

Var ute och kollade till hästarna i morses. Lady går ju på sommarvila och ska endast få några uteritter, men inte alls många jämfört med ledigheten. Panhos har nog fått lite vila nu också för han har inte gått så mycket i veckan heller. Idag skulle Panhos stå, och jag som inte hade planerat någonting mer än en kortare tur struntade i det helt då också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback