Some time off

Klockan är efter halv sju på kvällen och det är snart läggdags för mig. Jag är rätt trött så det gör mig ingenting idag faktiskt. Imorgon blir det tillbaka till verkligheten igen, sista veckan på SKV. Även om man numera är van, och pengarna sitter fint, så ska det bli skönt att återgå till vardagen med bara tidningarna igen och få lite mer tid att spendera på saker.
 
Idag gick jag upp rätt tidigt, kunde inte sova. Sen vid 12-tiden åkte jag mot Vargön för pappa skulle kolla på vindrutetorkarna. Nu fungerar de igen, kan bara hoppas att det håller sig så lite längre än några dagar den här gången. Om inte så blir det ett verkstadsbesök på det, och jag slipper gärna det faktiskt.
 
Kom hem för ett par timmar sen och då satte jag på en film. Kollade en liten stund men sen bytte jag gardiner och sängkläder istället. Nu fattas en dusch innan det är läggdags, men får se om jag orkar ta den nu eller om jag ska ta den när jag kommer hem från tidningsrundan imorgon. Det är alltid skönt att duscha när man varit ute i regnet, för regna ska det.
 
Fan, kom på att jag skulle laga mat innan färsen blir dålig! Bara att sätta igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback