Lite shopping

Jag är duktig på att hålla tillbaka numera. Förr kunde jag köpa allt jag såg typ, men nu känner jag mig lite mer kräsen. För ekonomin är det ju sjukt bra!

Enda impulsköpet idag var ett par vår- och sommarskor. Behövde dem däremot, men hade inte alls planerat att köpa det än på ett tag. Resten var planerat och saker som jag behövde efter en stor utrensning, så jag känner mig faktiskt rätt duktig.
Lady fick såklart ett orange schabrak med! Fast benlindorna var helt slut i en månad framöver, så det var lite synd. Men ska nog ha ett par gamla i mammas och pappas källare som jag kan lära in henne med först.

Dagens fynd, nöjd :)
Bikini, underkläder, skor, ring och en tunn blus


Kvällen blir nu lugn här. Laddar för jobb, hoppas att tidningarna är i tid och inte nästan två timmar sena (fast hej hej betald väntetid från 2:20 till 4:00!!) som de var idag. Efter jobbet blir det en dusch och lite sömn innan en helt fullspäckad dag drar igång.

Min syster var besviken också, för hon köpte en massa saker med åldersgräns på utan att de kollade leg, haha. Det känns som om jag är den enda som alltid får visa leg när jag ska köpa nåt. Jag tar det spm en komplimang, haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback