Hästloppis idag!

Nu har jag funderat, packat och funderat lite till för loppisen nu i eftermiddag. Funderat på vad jag har för saker som jag inte använder o.s.v. samt packat ner allt i kassar och sen funderat på priser samt om jag missat någonting... men det känns som om det är med alltihop. Vissa saker har jag i bilen och vissa saker ligger i stallet.

Jag mår riktigt illa också, men har tvingat i mig lite att äta. Kan bara hoppas att det får stanna kvar i magen nu! Hoppas hoppas!

Prislista och växel redo!


Ska gå ner i källaren en snabb sväng nu och rota upp det sista som ska packas med, och sen får jag åka till stallet. Ska mocka och fixa till Lady innan loppisen.
För det första ska jag hoppas jag tar mig dit, för det regnar och min bil får jag nog egentligen inte köra då egentligen i nuläget ens. Illa tvungen nu dock.. men får ta det försiktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback