Liseberg

Lördagen spenderades på Liseberg i Göteborg!

Började dagen med att försova mig, och sen hade jag även glömt att jag skulle till Lady också, så fick duscha och åka dit supersnabbt. Det var zoom, zoom, zoom som gällde typ!

Sen kom man i alla fall iväg och var nere i Göteborg efter 12. Det var inte så mycket folk där, i alla fall inte jämfört med vad det är senare i sommar när alla har semester hit och dit, så det var väldigt skönt. Maxtid på köer var 30 minuter, men jag tvivlar på att det ens tog så lång tid i den kön. Det kändes inte så i alla fall.

Vann en liten nallegris på ett hjul, satsade en femma på ett av mina bästa nummer och vann direkt. Min syster var vansinning på mig innan hon vann också.. Men hennes gris var betydligt mycket dyrare då, haha.
Sen tvingade jag min syster att gå på Hotell Gasten med mig, som hon absolut inte ville. I gengäld så åkte jag en attraktion som jag inte heller ville åka, men jag var nog inte ens hälften så nervös som hon var, haha.. Men jag tror att båda kom fram till att det inte var så farligt som någon av oss trodde!

Som vanligt så pallar min kropp inte med värme och ståhej för länge så efter ett par timmar var vi tvungna att köpa socker till mig och ta en paus så jag fick ligga i skuggan en kort stund för återhämtning. Sen mådde jag kanon igen som tur var!

På kvällen sen gick vi på bio med. Mötte upp min fina bekantskap som skulle med och såg The Woman in Black. Bra film faktiskt! Blev skiträdd på flera ställen, två gånger så illa att jag var tvungen att hålla för ögonen faktiskt! Jag tål verkligen inte den typen av skräckfilmer! Men den var bra, och kul att se Daniel Radcliffe göra ett bra jobb efter Harry Potter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback