Bio i vinternatten

Måste ju älska att jag fått nya grannar. Musikälskande grannar. Flyttade in i helgen, har haft disco varje dag sen i helgen. Men ska inte repa upp mig på det. Mer än när jag är så trött som jag är just idag för då är stubinen lite kortare än annars. Men om 5 grannar går ihop så borde ju meddelandet gå fram sen.

Hur som haver... Inatt var jag och såg The Hobbit med syster, hennes kompis, brorsan och hans tjej samt min gubbe. (Snäll jag är som redan kallar honom gubbe, 25 år gammal? Haha..) I alla fall, filmen var som förväntat riktigt bra! Så kul att få komma tillbaka till den världen igen!
Direkt efter bion var det bara att styra bilen till jobbet och börja jobba. Mannen fick åka med. Eller han valde det själv faktiskt, för jag hade ett erbjudande liggande om att brorsan skulle köra hem honom så han kunde sova istället. Var hemma efter 9 i morse nån gång ungefär. Då åt jag bara mat och kollade på julkalendern, sen däckade vi direkt, haha.

Nu ska jag sova igen, om det tillåts, för jag är hur trött som helst verkligen. Tagga lite mer jobb inatt nu och sen en spännande fortsättning på julkalendern. Ni kollar väl?? Så bra ju!! Mannen har det verkligen inte lätt, för jag är kär i både Gollum och Ivar (från julkalendern) just nu, haha..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback