God Jul och Gott Nytt År!

Hoppas alla har en God Jul och en god fortsättning!
Jag är typ inaktiv just nu, jag har massvis att tänka på och göra så jag hinner och orkar inte riktigt engagera mig i mer än det jag måste. Julen är över, eller ja, snart i alla fall. En sten har fallit från huvudet. Bara några kvar, haha.
 
Idag är det min och min brors födelsedag och jag har styrt upp lite kalas och bowling i eftermiddag/kväll. Tanken var att han skulle bjuda in lite kompisar också men han har bara bjudit en. Kul för honom, haha.
 

Förrästen, om någon undrar över de små orden som är länkade till en massa skit lite här och var i mina inlägg - så har jag inte en aning om vad fan det är för nåt för det är ingenting som jag har gjort eller godkänt! Tryck inte på dem, för det gynnar inte mig utan nån annan lite muff nånstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback