Blir så trött

Blir så fruktansvärt glad på sånna här mornar. Såå himla glad.
Min jobbtelefon lever ett eget liv och den startar bara när den tycker att det passar, inte när jag vill att den ska göra det. Som idag. Var på plats på jobbet vid 03 ganska exakt. Ingen lastbil från Göteborg. Väntar i bilen en timme, fortfarande ingen lastbil från Göteborg. Detta har meddelats på min jobbtelefon fick jag veta, som inte fungerar. Efter 04:30 kommer lastbilen, lagom till när det börjar snöa. Allting lastas ur och jag lastar min bil, och börjar köra strax efter 05.
 
Vid 05:30 hade jag beräknat vara färdig, för att slippa köra i snöyran. Men icke! Var klar 07:40 på pricken, och har då dessutom kört 10 minuter över den tiden då vi ska lägga ner och åka hem, klara med körningen eller inte. Oklart på vad som gäller där om lastbilen är sen dock... så får kolla upp det. Betalt väntetid eller inte, det är inte kul att sitta och vänta så länge på filialen. Dags att ge oss nya arbetstelefoner så vi kan få informationen som skickas!!
 
Nu ska jag varva ner, äta frukost och kolla på julkalendern. Sen får det bli en dusch, och så ska jag hålla mig vaken genom att städa. Senare ska jag åka och byta bil i Vargön, hoppas få ställa in min i garaget till imorrn eftermiddag, innan jag åker ner mot Älvängen..

Kommentarer
Zandra har skrivit:

Är det fortfarande dom där Nokia telefonerna som kom för maaaassa år sen? :P För då fattar jag att den lever sitt liv numera ;)

Svar: Ja det är dem :P De har börjat ge en del nya telefoner men majoriteten har fortfarande de gamla. Det är helt värdelöst. Men N o I jobbar på det, säger de :P
TINA

2012-12-21 @ 10:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback