I en svacka

Gud vad trött jag är idag. Sov ingenting före jobbet, och fick jobba lite längre än vad jag är van vid nu det senaste på grund av enveten reklam i tidningarna, så tidningarna bara åkte runt i bilen och jag fick hela tiden stanna och ordna upp dom igen. Var grymt irriterad där ett tag. Somnade sen inte förrän klockan 8 och när klockan ringde klockan 12 så stängde jag naturligtvis av den istället för att sätta igång den låånga snoozen. Så jag vaknade igen vid 14 men gick inte upp ur sängen förrän vid 15.

Idag har jag bara varit ute på Överby och köpt lite mat till Izza, som jag hoppas hon äter, och handlat mat till mig själv. Laddade upp med godis och chips också, det är jag så galet sugen på nu i den här perioden. Och eftersom jag slarvat med mina piller så har jag naturligtvis helt sjuk mensvärk, men jag är övertygad om att goids botar det. Hellre problem nu än nästa vecka.... av skäliga anledningar.

Nu blir det ett avsnitt av Once Upon a Time och sen ska jag försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback