Härliga sommarmåndag

Underbart väder idag. Sommar, fast lite svalare och mer behagligt.
Jag tog mig tid att sova i morses, vaknade inte förrän vid 12-tiden. Då hade jag självklart missat tiden för att ringa lönekontoret, och de har inte ringt mig, så imorgon får jag inte sova lika mycket så jag får ringt dem och lite klarhet i när jag får mina tusenlappar som saknas på lönen. Sen åkte jag till Vargön. Skulle hämta lite saker jag sålt av på Tradera, men passade på att sola några timmar och äta mammas goda pannkakor. Inga pannkakor är som mammas pannkakor! Sen mötte jag upp en tjej som jag köpt en present av och nu är jag hemma.
 
Har packat de saker jag sålt samt mätt, vägt och skickat iväg mail till de som har köpt sakerna. Gott att få det färdigt! Nu ska jag sortera tvätt och byta sängkläder, sen blir det lite lätt kvällsmys innan jag ska sova tänkte jag, för jag börjar bli trött.
Imorgon blir det upp på förmiddagen, ringa kontoret och sen även M för att se när hon ska ut till stallet. Själv måste jag vara hemma till 17 igen så räknar med att jag får ta in dem själv i alla fall och att M får släppa ut dem. Ska även planera lite inför intaget till helgen, om vi ska ta in dem fredag kväll eller på lördag morgon. Lady ska in i alla fall, för hon klarar nog inte mycket mer sommarbete nu. Hon är helt slut. Så blir gott för henne att komma in i boxen på natten och få gå ut med de gamla kompisarna på dagarna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback