Morgontvätt

Jag måste vara sjuk i huvudet. Är hur trött som helst verkligen och tycker det är svinkallt. Mest av allt vill jag lägga mig i sängen och sova tills jag vaknar. Men nej, jag har bokat tvätt nu på morgonen. SMART. Jag tvättar aldrig morgonpass. Aldrig.
 
Det suger att man har kläder som man vill använda innan det fanns chans att få ett kvällspass att tvätta på. Som tur är så lastade jag in de första två maskinerna redan när jag kom hem efter 06 förut, så nu är de strax klara och jag ska ner och slänga in två nya maskiner (allt detta innan tvättiden ens börjat). Sen får det vara bra.. faktiskt. Räcker gott att sitta och vänta på att det ska bli torrt i tumlaren sen med..
 
Får boka upp en tid om ett par dagar igen. ETT KVÄLLSPASS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback