Oplanerad till slut

Idag har varit en lugn dag. Hade lite planer men det blev ingenting med dem. Så jag har varit hemma hela dagen. Har faktiskt varit ganska skönt ändå, trots att jag inte haft någonting alls att göra. Städa gjorde jag igår, nåt så in i bänken också så fanns ingenting sånt att göra idag. Okej, jag har lite disk nu efter att jag ätit lite men inte så farligt. Och under min soffa borde jag verkligen dammsuga, haha. Tog under sängen igår, och det såg ut som fan. Under soffan har jag nog inte tagit mer än nån enstaka gång sen jag flyttade in så det är nog inte vackert där.
 
Imorgon efter jobbet ska jag hämta Linus i Vargön. Kan ju försöka komma ihåg att ta med buren. Gör jag inte det får han väl vara lös eller så får jag hämta honom på eftermiddagen när jag varit i stallet istället.
 
Kattfan har sovit hela förmiddagen och en bra bit in på dagen med. Sen fick hon vara ute en sväng och nu är hon odrägligt pigg. Så ska nog ta och öppna dörren tills jag går och lägger mig så kan hon slösa så mycket energi hon vill på att sniffa staket, eller vad hon nu ska göra ute.

Själv ska jag kolla på film och häva i mig chokladpudding med grädde som jag fixade förut. Nam nam! Och till sist måste jag bara säga att jag är vrång på bristen på information. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback