Pass-upp

Hej hopp. Sitter i huset i Vargön.
Har varit duktig och öppnat fönster för att vädra lite, startat poolen så den får gå, samt en diskmaskin. Men nu känner jag bara - varför i helvete startade jag den?? För nu måste jag sitta och vänta på att den ska bli klar, för att slippa åka tillbaka rätt snart igen. Åh, smartskalle verkligen.
 
Vet inte riktigt vad jag ska göra under tiden... börjar bli hungrig så är änna sugen på att åka hem och äta nåt... men det går ju inte eftersom jag har en jävla diskmaskin att passa upp på! Lutar åt hämtmat idag med, för sen kommer jag vara så hungrig att jag bara kommer äta onyttigt istället för att ställa mig och fixa någonting. Thai var ett tag sen!!
 
Men vet ni vad... Antingen så får jag dammsuga bilen nu, sola, eller fota mina hästsaker som ska säljas. Kanske hinner jag med alltihop till och med? Vore ju nåt! Men knappast, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback