Söndag

Solen sken så fint i morse när jag vaknade. För jag däckade direkt när jag la mig i sängen igår före 23 och vaknade prick klockan 8. Nu däremot, är det hur grått som helst och jag kan verkligen känna hur regnet kommer släppa loss snart. Typiskt, för jag som var sugen på en liten uteritt idag. Men verkar som om det blir ett pass inomhus istället, till mitt förtret. Lady är lite trött och behöver nog vila upp sig, men det går inte eftersom det är hoppträning i veckan nu. Men får ta det lite lugnt i värsta fall bara.
 
I övrigt... haft lite förmiddagsmys med katten. Hon är hur trött som helst så har legat i mitt knä och gosat en bra stund. Nu sover hon bredvid mig i soffan.
 
Nää, ska väl börja ta tag i dagen. Ska fixa lite med en present här först och sen blir det stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback