Åt rätt håll

Idag börjar det äntligen kännas som om jag fått rätsida på det här med sömnen. Har sen i lördags sovit 10-12 timmar per natt, men inatt sov jag bara 8,5. Det är påväg åt rätt håll, peppar peppar! Till råga på allt så somnar jag på kvällen, runt 23, och inte mitt i natten vid 3 som jag gjort i helgen heller. Toppen!

Idag var jag uppe före halv nio, och var pigg dessutom! Helt fantastiskt om jag får säga det själv. Så nu har jag hunnit äta frukost i lugn och ro, och har lite morgonslapp innan bibilioteket öppnar här i stan. Ska pallra mig dit och hämta en reserverad bok och sen åka till stallet.
Ska kolla om det finns nån uppströdd box, eftersom de spolar stallarna just nu, och gör det inte det så får jag strö upp en. Skulle gjort det redan igår men kollade bara till dem. Sen är planen att det ska bli en tur ut i skogen idag. Vädret ska vara mycket lovande fram till i eftermiddag så det gäller att ta tag i det medan det är som bäst!
 
Eller om jag skulle ta och göra tvärtom? Stallet först och biblioteket sen? Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback