Bränd

Lyckades med att bränna upp ryggen igår lite lätt när jag var ute. Från rumpan och upp. Sved lite igår samt i morse när jag jobbade men nu har det gått över. Eller det värsta i alla fall, haha. Bh är inte bekvämt alls att ha på sig ska jag tala om.
Nu höll jag på att posta en bild på min rumpa bara för det, men det vore väl inte så hyfsat.
 
Idag har jag sovit läänge. Skyller det dock på att jag sov konstigt hela förmiddagen och hade skitont i magen och mådde hur illa som helst så fick springa upp stup i kvarten. Är rätt seg nu bara för det, men det är tur att jag bara ska tvätta i eftermiddag och ingenting mer.
 
7 arbetsnätter kvar innan det är semester för min del! Hur skönt???! LÄNGTAR!
Första semesterveckan bjuder på lite upptåg och en resa till Ullared samt Vallarnas Friluftsteater i Falkenberg. Det ser jag fram emot! Men i övrigt ska jag bara sova ut och ta det riktigt lugnt. Det behöver jag när jag varit semesterlös i två år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback