En snabbis

Kul dag igår! Nöjd med inköpen också! För en gångs skull inga, eller väldigt få, onödiga inköp. Mycket stolt över mig själv får jag säga, haha.
 
Tar lite mer om det senare för nu ska jag bädda min säng, ta på mig kläder och sen åka till Vargön. Om solen håller sig framme ett par timmar till så ska jag passa på att sola. Sen ska mamma få fixa min utväxt innan jag åker hem. Inte att förglömma så är min pussunge i Vargön sedan fredag kväll också och henne ska jag ha med hem så jag har någon att mysa med!
 
Jag och min syster tog en liten tupplur när vi kom till Vallarna igår,
som alltid ungefär två timmar innan föreställningen börjar.
Perfekt att ta igen lite energi efter en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback