Lugnt och skönt

Det var riktigt skönt att komma ut en sväng igår. Lustigt att man kan få en sån känsla bara sådär, att vilja dra iväg nånstans och göra någonting.
Det kändes som om det var lördag igår. Så himla ovant att köra tidningar på veckan och sen kunna göra vad jag vill resten av dagen. Har vant mig riktigt bra vid att bara jobba.
 
Planer för dagen är ingenting. Skulle åka till stallet och rida, men M har fått låna Lady idag istället. Hon ville låna Lady till sin medryttare för att visa henne en längre uterittsrunda, och då tyckte jag att det vore klokt att hon kände på Lady på ridbanan lite först. Så idag är de på ridbanan och så tror jag väl att de någon annan dag i veckan ska ta den lite längre uteritten.

Jag ska istället åka och handla lite mat, och sen åka till mamma i Vargön för att hämta två paket. Ska kolla om innehållet är okej och i så fall slå in det igen - för att ge bort det.

Kommentarer
Emma har skrivit:

ska mariette rida lady? holy crap, haha. :P

Svar: Haha, det vore väl för bra för att vara sant! :D Emely skulle ha Lady, i alla fall som jag förstod det :P Så hoppas lilla hönan är snäll idag........ :P
TINA

2012-07-03 @ 14:59:23 | http://emmasol.blogg.se
Emma har skrivit:

SVAR: haha, jahaa. mariette berättar säkert om det i stallet imorgon, haha. det gör hon säkert, hoppas jag.. :p

2012-07-03 @ 22:24:40 | http://emmasol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback