Morgonpigg?

Uppe med tuppen idag. Före till och med kanske. Är inte riktigt nöjd med det. Är inte så roligt att vakna och se att klockan visar 5:43, och man är hur pigg som helst. Hoppas verkligen att jag somnar tidigt ikväll, annars blir det en jobbig dag imorgon.
Får väl göra som förra året i värsta fall - köpte en filt med ärmar i Ullared och den lindade jag in mig i och somnade på gräsmattan bakom bilen när vi väntade på att revyn skulle dra igång på Vallarna, haha. Sov hur gott som helst då.
 
Men innan den roliga dagen imorgon, så är det en dag idag med. Det blir en tur ner på stan lite senare idag, ska möta upp en vän och ta en svängom. Hoppas att det är bra väder. Nu har jag ju äntligen köpt mig ett paraply, men ska det bara regna lite så känns det halvt meningslöst att ta med det om man ändå bara får gå och bära runt på det.
 
Senare ikväll efter stadspromenaden så blir det eventuellt pizza med brorsan och jag ska köra Izza till mamma i Vargön. Där ska hon få vara imorgon när vi är borta. Då har hon Linus att busa med om det skulle vara så i alla fall.
 
Jaa... klockan är strax efter halv åtta nu och jag har inte en aning om vad jag ska hitta på. Får nog bli lite The Sims innan jag hugger tag i disk och byte av sängkläder i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback