Redig tjej

Idag har jag putsat mina fönster. Fy fan vad smutsiga de var, trasan blev alldeles svart. Det syntes när man kollade på dem också. Nu kan man knappt se att det är något fönster, det ser inte ut som om det är någoting mer än ett öppet hål ut. Så ska det vara!
 
Nu har jag börjat räkna ner inför Ullared och Falkenberg. På lördag smäller det. Ska bli superkul! Måste påminna min brorsa att skriva en inköpslista, det lär han behöva då han inte varit med i Ullared på flera år, haha. Förutom denna nedräkningen så räknar jag ner till natten mot onsdag då det ska bli bio. Batman såklart! Ska också bli spännande!
 
Nu blir det snart mat här. Hittade lite dill i kylen så ska koka potatis. Till det blir det köttbullar. Så gott det ska bli! Till efterrätt får det bli jordgubbar och glass, och det ska också bli rikigt gott! Hoppas att jordgubbarna inte hunnit bli för dåliga bara, men de såg okej ut så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback