Soool!

Vilket underbart väder det blev igår på eftermiddagen. Strålande sol och hur varmt som helst! Jag var däremot skitseg, eftersom jag vaknade först när mamma ringde efter 15:30, så jag var inte ute så mycket utan låg i soffan och slappade.
 
Idag däremot så ska jag ut! Ska sova några timmar nu tänkte jag, katten har fått lufta pälsen på uteplatsen lite och fått frukost så nu är hon lugn, och den värsta värmen hann smita ut innan jag stängde dörren igen också så hoppas jag sover gott några timmar. Sen blir det en sväng till Vargön. Antingen solar jag vid poolkanten hemma hos mamma eller så åker jag till stranden och lägger mig, och hoppas att jag inte somnar och bränner upp mig totalt som förra året (när pannan svällde upp av vätska eller nåt och det sen "åkte" ned till mellan ögonen så jag såg helt invalid ut).
 
Jag är inte ens trött nu däremot, trots två timmar sömn innan jobbet. Solen gör underverk!
 
Borde däremot ta en liten uteritt idag med, men får se vad jag orkar med i eftermiddag i så fall. På lördag ska det ju bli en ridtur i alla fall, men då ska det spöregna så får se om det blir nåt med det. Kanske bara blir lite longering istället, eller bus i ridhuset, så slipper jag vänta flera timmar på att hästen ska torka... för det är inte alls underhållande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback