Spelkväll

Igår var det som sagt spelkväll. Det var nice.
Vi drog igång med RISK, det klassiska och troligtvis bästa brädspelet som någonsin gjorts och kommer göras. Efter 5,5 timme var rundan slut, och J som spelade spelet för andra gången stod som segrare. Första gången hon spelade ska nämnas att hon inte ens var nykter, haha.
 
 
Nu ska jag ut och handla kvällens snacks då det ska spelas någonting även ikväll, och även blomjord måste jag ha. Jag var duktig i veckan och köpte blommor som jag skulle byta ut mina gula och vissna penséer med, men ägnade inte en tanke åt att krukorna är enorma och sväljer hur mycket jord som helst, så jag har ju naturligtvis bara jord hemma för max en halv av de två stora krukorna. Sämre planering får man leta efter.
 
Känner jag mig själv rätt tar jag en tur bland affärerna också. Tråkigt med regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback