Vem gjorde regndansen??

Det regnar. Regnar och regnar. Så himla tråkigt!
 
Igår var jag hemma och städade hela dagen, men det känns som om jag hade kunnat spara den städningen till idag eftersom vädret igår i alla fall inte sög rumpa som det gör idag.
Izza väckte mig halv sju, exakt halv sju, för då var det matdags tyckte hon. Jag hann knappt får ur maten ur burken innan hon hade klättrat på mig, och min arm var nästan intrasslad mellan hennes ben, haha.
Sen la jag mig i sängen en stund igen, men kattfan tyckte att det var busdags efter maten så det var ju lika bra att inse att någon mer sömn skulle man inte få.
 
På grund av skitvädret idag, och min fullkomliga brist på större aktiviteter igår, så är jag sjukt sugen på att hitta på någonting idag. Funderade ett slag på Ikea, igen jag vet, men får se om jag lyckas ragga lite sällskap. Annars blir det nog film hela dagen lång skulle jag gissa på, såvida jag inte drar ner själv - vilket mycket väl kommer ske. Jag ska inte ha någonting, men behöver hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback