Lackar ur på vädret

Jag är så trött idag så det är inte sant. Måste vara vädret. Igår var jag hur pigg som helst, solen var framme och det var jätteskönt att vara människa. Idag har det regnat sen inatt när jag jobbade och jag känner att jag bara vill gå och dö typ. Men detta är väl den klassiska svenska sommaren. Snälla, skjut mig någon. Eller flytta mig utomlands åtminstone.

I morse skulle jag hålla mig vaken efter jobbet tänkte jag, för jag skulle åka till stallet och kolla dressyrtävlingen. Men jag stensomnade. Fanns inte chans att jag skulle kunnat hålla ögonen öppna. Så det sög ju lite! Jag hoppas det har gått bra i alla fall, att Lady inte dragit över dressyrstaketet idag heller, haha...

Nu ska jag ta mig en sväng till Överby och se om jag hittar en uppsättning blommor till mina blomlådor, har olika blommor i dem nu och det går inte för sig. Hoppas de finns kvar fortfarande, annars blir det lite jobbigt.
Ska även handla lite mat och massa gott att äta. Det känns som om jag kommer behöva det idag. Sen ska jag hem och fortsätta städa samt tvätta, för i veckan blev det ingenting med det. Insåg att jag aldrig hade orkat jobba dagen efter, och det får änna vara lite prioritet faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback