Studentdags!

Studentveckorna är här, och i fredags tog min kusin studenten! Eftersom jag jobbade kunde jag inte åka hem till utspringet men på kvällen var det lite firande hemma som jag kunde vara med på istället.

Fick gå tidigare från jobbet, pga. materialbrist, så hann åka ut till Överby och jaga efter en liten present samt en blombukett. Jag tror det blev bra, han verkade nöjd i alla fall! Fast det kan ju bero på att han var gott överförfriskad också, haha.


Hade blågult snöre hemma sen förra året så var lite fiffig och gjorde hål i kortet samt presentpåsen med en håltagare och knöt ihop snöre i det, precis som om det var tänkt att hängas runt halsen. Gjorde samma sak med blombuketten sen med.
Snöret ska nog räcka till min systers student nästa år med, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback