Det är kört

Jag är fast. Helt stuck. Min bil står på verkstaden, fick inte ut den idag. Så väntar på att mamma slutar jobba 21:30. Det suger lite. Och inatt ska jag då köra Peugot 607 på jobbet. Stooooor bil, vilket betyder att det kommer bli jobbigt. Tur det är torsdag och relativt lite extra titlar. Ska vara duktig och ta mig upp tidigare så jag kanske kan börja en stund tidigare, för det kommer ta längre tid med den bilen. Åh fy fan, Hästängen kommer bli en mardröm för där får nog inte den stora bilen plats att köra så jag måste gå istället.. Tur det bara är en natt.
 
På grund av att bilen är på verkstaden tills imorgon någon gång så kommer jag ha en helvetes dag imorgon också. Efter jobbet får jag köra både mamma och pappa till jobbet, sen åka till verkstaden och kolla läget på bilen samt hämta plånbok med bankkort och körkort som ligger inlåst i den, och sen åka till stallet för att sen åka hem och ta en tupplur på nån timme kanske. Sen iväg och handla med mamma innan jag måste tillbaka hem och hämta grannen och hennes kompis för att åka tillbaka till ljuspartyt som är på kvällen. Jag kommer vara helt slut sen.
 
 
Min kisse är sötast! Vill mysa massor under täcket nu när det börjar bli kallt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback