Out of control

Jag vet inte om det är så stor sak egentligen, eller jag vet inte. Jag vet ingenting om sånt. Alls. Men hur ska man reagera när livet helt plötlisgt går utom ens kontroll? När man är van vid att ha full kontroll? Vad gör man, hur hanterar man det?

När man till att börja med inte är van vid seriösa relationer, för att man har trivts bra på egen hand och den kontroll man får till följd av det. Vad gör man när man helt plötsligt har en seriös relation mitt framför näsan, och man tycker att det har gått alldeles för fort? Trots att det egentligen har tagit månader, nästan ett halvår. När någon helt plötsligt säger "Nästa gång ska du få min ******."
 
Jag vet inte vad jag ska tänka och tycka ens, och ändå kan jag inte sluta tänka på det. När saker är både spännande och skrämmande på samma gång så vet man varken ut eller in. Ska man bli glad, rädd, arg eller ledsen? Jag vill, men samtidigt inte.
 
Är detta vad som menas med att ta det till nästa steg? Släppa kontrollen och bara leva? Det handlar väl i grund och botten om att inte vara en sån jävla fegis. Och det är jag inte en,och det tänker jag bevisa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback