Pain

Jag har sovit dåligt hela veckan. Har somnat vid midnatt varje natt, efter att ha legat i sängen i flera timmar. Är jättetrött varenda natt när jag kör och hela dagarna i övrigt, förutom just när jag kommit hem från jobbet. Hur pigg som helst! Begriper inte vad det är för fel.
 
Idag var planen, efter lite vila igår pga. att då var jag faktiskt vansinnigt trött efter dubbla pass, att jag skulle åka ut och rida en ordentlig sväng nu på eftermiddagen. Men får avvakta lite, för det är inga dåliga kramper jag har i äggstockarna. Vore ju kul att sitta på hästryggen och få sån värk att man ramlar av för man klarar inte av att hålla sig uppe. Hela natten och morgonen har jag haft ont till och från, ofta så ont att jag varken kunnat sitta, stå, gå eller nånting. Nu börjar det väl släppa lite känns det som, men ska avvakta ändå.

Ska ta och diska en sväng först och sen ta ut mat ur frysen så den hinner tina upp lite medan jag är i stallet, oavsett hur länge jag blir kvar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback