Överraskningsvisit

Igår gjorde jag en väldigt spontan sak. Vet inte varför jag fick för mig att göra det, för har aldrig fått för mig det förut. Fast spontan och spontan, den var ändå "planerad" sen tisdag kväll mer eller mindre. Men sånna saker, när man bjuder in sig själv till nån, kan ju gå helt fel så det var ju lite på chans om man säger så. Som tur var så gick det bra. Inga sura miner, snarare tvärtom. Så det var nog uppskattat.
 
Idag fyller min mamma år, hurra hurra! Så ikväll blir det tacos, paket och tårta i Vargön. Därför ska jag ta en tur ut till stallet nu redan så jag hinner rida och sen ta mig hem innan brorsan hämtar mig. Hade tänkt gå ner på stan en sväng och fixa en julklapp, antingen till nån annan eller till mig själv det är vilket som, för det var så himla bra pris på denna saken just nu så det går ju inte att motstå.
 
Men som sagt, först ut är stallet! Får se vad jag hittar på idag. Igår var det semester för hästen så idag får det nog bli några varv inne i ridhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback