Planering

Regn, regn, regn... att det aldrig kan sluta regna.
Jag är verkligen inte någon höstmänniska, det måste jag ha sagt förut. Så fort sommaren är slut vill jag direkt ha vinter och jul. Igår var jag så sugen på skumtomtar, pepparkakor och julmust att jag höll på att dö. Tyvärr är det väl så att jag får vänta ett tag till innan jag kan hitta nåt av det i affären. Eller kan det vara så att oktober är turmånaden?
Snart borde min hög med ljus komma också, det som jag beställde när jag var med mamma på ljusparty för inte så länge sen. Det var bara ljus med härliga vinter- och juldofter, så när jag får dem kommer jag ju inte kunna spara dem till december, haha.
 
Idag borde jag gå ner på stan och lämna tillbaka två böcker samt hämta mitt paket med ljusstakarna som har kommit. Det var riktigt snabbt utskick på dem får jag säga. Hoppas de är fina! ... jag är däremot inte så sugen på att gå ner på stan i regnet, så funderar på att ta bilen, haha. Det tar nog längre tid än att gå, men jag är torr i alla fall, haha!
 
Sen har det varit lite prat om Ikea denna helgen också, för min syster skulle ha lite saker till sitt rum. Pappa är borta på nån golfsak så jag får åka med och bära lite - starkast av oss tre som jag är, haha. Jag hade hoppats på idag eftersom jag inte har Lady och då är det lättare för mig att koppla av och gå där i lugn och ro, men får se om de bestämmer sig nån gång snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback